A kis szöszök már az instán nyomják

Nagy szöszöknek kell a hely

Nagy szöszöknek kell a hely

Róka fogta csuka

2021. január 11. - Körmendi Anita

Köszönöm, hogy befáradt hozzám így kora este.

Igazán nincs mit! Én köszönöm, hogy informál engem! Miről lenne szó?

Mostanában kezelhetetlen a gyermeke és szeretném Önt tájékoztatni, beszélgetni erről a helyzetről, esetleg tanácsot kérni, mert ez így tarthatatlan.

Hallottam a konfliktusról, a gyerek mesélt nekem. Arra panaszkodik, hogy unatkozik. Pillanatok alatt elkészül a feladattal és utána sok-sok percet vár a többiekre és ilyenkor kezd el rendetlenkedni. Egyrészről érthető, hogy Ön a lassabbakkal foglalkozik, de nem lehet esetleg már előre a gyorsabb tanulóknak több feladatot kiadni? Hogy elfoglalják magukat? Persze ez csak egy ötlet.

Sajnos erre nincs energiám és nem tartom okosnak a differenciálást!

De mégis ezt teszi, csak az én gyermekemmel!


charles-deluvio-rrwivqzlm7k-unsplash.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pormacska.blog.hu/api/trackback/id/tr1016385060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása