A kis szöszök már az instán nyomják

Nagy szöszöknek kell a hely

Nagy szöszöknek kell a hely

Girl talk - Boy talk

Jobb, mint egy ránctalanító

2020. október 12. - Körmendi Anita

Girl talk – boy talk. Tudod mit jelent?

Amikor hasonló korú lányok és fiúk megbeszélik az őket épp izgató kérdéseket egymással. Lányok a lányokkal, fiúk a fiúkkal. 

janko-ferlic-zhj4ph3gryg-unsplash.jpg

Pár hete jöttem rá, hogy én is „girl” vagyok ám. Tehát tulajdonképpen a gyerekek anyukái is jogosultak bizonyos speciális „girl talk”-ra és az apukák is némelyik „boy-talk”-ra.

tyler-nix-kllcthe20bi-unsplash.jpg

Hihetetlen megtiszteltetés egy ilyen fontos meetingen résztvenni!

Főleg ha a szervező a gyerek!

Egy nemzetközi szakmai fórumon, angolul előadott fél órás prezentációm előtt sem izgultam annyira, mint életem első „girl talk”-ja előtt! Mert úgy éreztem hatalmas lehetőséget kaptam és nagy a tét.

De végül arra jutottam, hogy csak figyeltem. Semmi más dolgom nem volt. Azóta is, hogyha
nem tudom hogyan és miképp mondjam, mert nem szoktunk ilyen módon dumálni, akkor inkább nem mondok semmit, csak figyelek. Ez egy hatalmas lépés.

Nem volt könnyű. Figyelnem kellett és befognom a szám. Így lettem girl újra és azóta már néha boy is, mert a fiúkat is érdeklik a lányos kérdések...



A bejegyzés trackback címe:

https://pormacska.blog.hu/api/trackback/id/tr6616236424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása